24.3.2012

גלוסיבוקס - מרץ 2012








חולה למדי ותחת עומס אקדמי, לבד בבית, הופתעתי מצלצול השליח של גלוסיבוקס ביום שישי בצהריים. נרגשת ומלאת ציפייה לקופסא של מרץ, עוד לפני שפתחתי אותה, ישר צייצתי אודות הגעתה בטוויטר שלי. ובכן גבירותיי, הציפייה השתלמה. כמו רבות מחברותיי, גם אני החלטתי לחכות לקופסא של מרץ ולתת הזדמנות שניה לגלוסיבוקס לאחר האכזבה של קופסאת פברואר. הפעם מבחר המוצרים ובייחוד שימושיהם עונים, לעניות דעתי, לקהל רחב יותר. מי לא תהנה מלק אדום, קרם ידיים, קרם גוף או פריימר טוב? אני מאוד שמחה שלא מיהרתי לבטל את המנוי מאחר וקונספט ההזדמנות השנייה מוכיח את עצמו. בחירת המותגים החודש איכותית ומפנקת במיוחד! סקירה קצרה ותמציתית של המוצרים כדלהלן:

  • שני קרמים מבית L'occitane. האחד קרם ידיים קטן בחמאת שיאה והשני בקבוקון חלב גוף בניחוח וורבנה. שניהם מוצרים מצויינים. כבר התנסיתי בעבר עם הקרם ידיים בניחוח שיאה אך זוהי הפעם הראשונה שבה התנסיתי בחלב גוף בניחוח וורבנה - ניחוח פשוט מעולה! מתאים כל כך לימים החורפיים שלצערי נותרו כה מעט מהם. 
  • עפרון עיניים כחול של OFRA - כבר יש לי אחד בגוון דומה של MAC ומעולם לא רכשתי מוצרים של OFRA - הזדמנות חביבה. 
  • אבקת פילינג של Dermalogica. מדובר במותג שמתרכז במוצרים איכותיים ויקרים במיוחד לטיפוח העור. אשמח לחנוך את המוצר כפעם הראשונה שמזדמן לי להשתמש במותג החברה למרות שלא הייתי יוזמת לרכוש את המוצר הזה ספציפית.
  • לק אדום של Opi. אני חננה וחיה תחת הרושם שאם אשלח לפעמים מיילים ישמעו את קולי. אם זה היה בגלל המייל שלי ואם לא - גלוסי מלאו את בקשתי לכלול לקים איכותיים בקופסאות החודשיות שלהם! מי יתן ובעתיד הם גם ישלחו לקים של China Glaze שעשו [עושים? טרם בדקתי בשטח] עלייה.
  • פריימר של Dr. Murad. בדיוק היום ראיתי אותו לראשונה באתר Asos. ישמע קצת יומרני אבל אם אסוס מחזיקים אותו - אני סומכת על המותג. מחכה להזדמנות הראויה לשים פריימר.
  • Compeed. צמד פלסטרים למניעת יבלות ושפשפות לא נעימות בעת נעילת נעליים חדשות. בהחלט אשתמש בצמד הזה בפעם הבאה שיהיה לי מספיק כח ואומץ לנעול עקבים.

לסיכום............כל הכבוד לגלוסי!  
ההמתנה השתלמה ואני מקווה שמפה ישנה רק עלייה עבור גלוסיבוקס. 
מחכה, מלאת אמונה מחודשת, לקופסאת אפריל.


 *אנא קבלו את התנצלותי על איכות התמונות המזוויעה - המצלמה לא ברשותי כרגע ואייפון 3gs מראה את סימני הזדקנותו. איפה אתה אייפון 5, איפה???

2 תגובות:

  1. ואי ואי מעניו מה היית אומרת אם היית מקבלת את הקופסא שלי. קופסא שאין בה לא פריימר לא אבקת פיליינג ולא תחליף ראוי. אלה דוגמיות סופר וקצת עוד. אני חושבת שאם באפריל תהיה לי קופסא כמו מרץ - אני חותכת.
    מאוד מאכזב לדעת שהם לא נותנים חבילות שוות לכלום או קרובות בערך הכללי

    השבמחק