31.5.2012

גלוסיבוקס מאי 2012

חודש שעבר, שרונה החביבה שאלה אותי - למה את ממשיכה את המנוי של גלוסיבוקס אם את מוצאת את עצמך מתאכזבת לרוב? עניתי כי זה כיף, כי זו הפתעה חודשית, כי יש לי עדיין אמונה במיזם ואני בעיקר מחכה לתחרות שתגיע מחברות אחרות שיתנו פייט לגלוסיבוקס. כל זאת נכון. ובעיקר מורגש החודש. שוב אני מאוכזבת מעט. החודש הקופסא, ללא ספק, מוצלחת יותר מחודש קודם. אך גם הפעם ישנו מעט טעם של אכזבה על קצה לשוני. 

היה הייפ לא קטן סביב ה"קופסא הלבנה של קליניק", שפורסמה בטרם עת בעמוד הפייסבוק של גלוסיבוקס. הייתי בטוחה כי מדובר במארז יוקרתי שמכיל בעיקר מוצרי קליניק אך לא כך היה הדבר. קיבלתי בקבוקון קטן לניקוי הפנים של קליניק, שהאמת, יש כבר ברשותי ואיני חובבת גדולה שלו (ריח חזק מאוד, תחושת יובש לאחר שימוש, תוצאות בלתי נראות) ודוגמית מסקרה מבית קליניק בצבע שחור, שאפקט ההדגשה/הארכת ריסים שלה גם הוא - בעל תוצאות בלתי נראות. שאר המוצרים לא היו מבית קליניק:

  • Morning Energy של Clean & Clear. האמת שזה המוצר היחיד שממנו באמת התרגשתי לקבל. תכננתי לרכוש אותו בהזדמנות כלשהי כי התנסיתי בו בעבר בחו"ל, ולא ידעתי שהוא קיים בארץ. זהו סקראב ללא שמן (בול בשבילי - עור מעורב עד שמן) בריח Lime. הספקתי כבר להשתמש במוצר מספר פעמים מאז קבלת קופסאת מאי. קיוויתי שהריח יהיה רענן ועדין אך הוא יותר דומה לחומר ניקוי ב"טעם" לימון, דומה מעט לרצפז. הגרגירים גדולים מדי וקשה להוריד אותם בזריזות בלי למצוא את עצמך עושה מקלחת לראש ולצוואר יחדיו (במיוחד אם את משתמשת במוצר מול הכיור, ולא בעת מקלחת). אני לא הייתי שוללת רכישה עתידית אך בהחלט בריח אחר. האפקט כן מרצה - העור מרגיש נקי ורענן. רק חבל שפעולת הרחצה והריח קצת מאכזבים. B+ על המוצר בגודל מלא.
  •  דוגמית top coat של Seche Vite. כפי שאתן ודאי יודעות, אם יצא לכן להציץ בטפטים השבועיים שלי, אני משתמשת קבועה של הלק הזה, ומאוד שמחתי שהוא נחשף עבור אחרות בארץ. גם כאן, לא ידעתי שהמוצר ניתן לרכישה בארץ (קניתי את שלי באיביי). A+ על חשיפת הלק המשובח הזה לנשות ישראל.
  • דוגמית בושם Code Luna מבית Armani. מתוק וזקן מדי עבורי, אבל העיקר הכוונה?
  • שלושה קופונים חביבים. שניים מהם להנחה בקניית מוצרי קליניק וClean&Clear וכרטיס כניסה חינם לביוטי סיטי. A-
  •  ואם נהיה סופר קטנוניים לרגע - קיוויתי גם לקופסא לבנה :) 

אם נעשה "zoom out" לרגע, קופסאת חודש מאי היא נחמדה למדי. המותגים יוקרתיים ומגוון שימושם נרחב:  טיפוח פנים, טיפוח ציפורניים, איפור ובישום. בסך הכל, אני מאמינה שלמנויות גלוסיבוקס יש סיבה להיות מרוצות עד מאוד החודש. עבורי, המוצרים לא הצליחו לקלוע למטרה הפעם. 

אז, מה הייתי עונה לשרונה גם החודש? אולי אני פרייארית, אולי אני בזבזנית. לא יודעת למה, לעזעזל, אבל אני לא מבטלת (עוד) את המנוי.  כי זה עדיין נחמד לי. וכרגע זו קופסאת היופי היחידה שקיימת בשוק. ואם לא הבנתם את הרמז, אתם היזמים שם בחוץ, תתחילו להרים את הכפפה!

לסיום, רציתי לברך את היוזמה הנהדרת של שתי קבוצות פייסבוק חדשות שמתרכזות בהחלפת מוצרי גלוסיבוקס אחת לבין השנייה.  רובנו מקבלות מוצרים שונים מבית גלוסיבוקס כל חודש. חלקם של המוצרים קולע, אם זה לסוג העור שלנו או הצבע הנכון לשפתיים שלנו, ולפעמים קיבלנו בדיוק את ההפך. הקבוצות הללו הן פתרון נפלא:

גלוסיבוקס - קבוצת החלפות
החלפת מוצרי איפור וטיפוח







גם אתן תמיד מוצאות את עצמכן מעמיקות אצבעות לתוך הקופסא, משוכנעות שודאי מסתתר עוד מוצר או שניים?



רגע לפני שאתן עוברות לאתר הבא - כבר ראיתן את סקירת היוטוב הראשונה שלי?

תגידו מה דעתכן! 
<3

2 תגובות:

  1. אני רואה שלמרבה הצער קיבלת את הקופסא הפחות שווה של החודש...
    האמת שאני פשוט לא יודעת מה להגיד על השירות. מצד אחד כמו שאת אומרת הם השירות היחידי שיש כרגע בשוק ובסה"כ מדובר בחוויה נחמדה למי שהפתעות כאלה מתאימות לה. מצד שני, הביצוע בפועל חורק מאד. אני לא יודעת אם לא כדאי לבטל את המנוי ואולי לחזור בעתיד כשדברים יתייצבו שם, או באמת להתמיד ואולי להנות מקופסאות שוות פה ושם. מצד שלישי אם אני הייתי משלמת ומקבלת קופסא כזו - הייתי מתרגזת מאד..

    השבמחק
  2. אני בהחלט רוצה לראות מה תהיה בקופסא הקרובה.. איזה מוצרי איפור לעומת מוצרי הטיפוח.. יד לי הרגשה שהולכת להיות עוד נפילה גדולה
    הבעיה היא שכל פעם שהם יוצרים באז מטורף - כולם מתאכזבים, כי הם באמת לא עומדים בציפיות שהם בעצמם מציבים. כל פעם שהם לא יצרו באז סביב הקופסאות, הלקוחות דווקא היו דיי מרוצות, או לפחות לא לא מרוצות (אם זה היה מובן חחח).

    השבמחק